O NAS
LOKALIZACJA
Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 16:00
Sobota: 7:00 - 12:00
PŁATNOŚĆ
Nasza oferta jest skierowana do czynnych podatników VAT. Obecnie w naszym sklepie realizujemy zamówienia za pobraniem do kwoty maksymalnej 10'000 zł brutto lub przedpłaty na podstawie wystawionej faktury pro-formy. W siedzibie naszej firmy realizujemy płatności gotówką, za pomocą terminala płatniczego oraz przy wcześniejszej płatności na podstawie faktury pro-forma. Maksymalna kwota przy płatności gotówką wynosi 15'000 zł, brutto.
OBSŁUGA KLIENTÓW Z TERENU UNI EUROPEJSKIEJ
Realizujemy sprzedaż na terenie Uni Europejskiej, wystawiamy fakture 0% Vat na podstawie aktualnego numeru VAT EU. Przy każdej sprzedaży numer VAT EU jest przez nas weryfikowany.
OBSŁUGA KLIENTÓW Z POZA TERENU UNI EUROPEJSKIEJ
W przypadku zamówień z poza terenu Uni Europejskiej zamówienia realizowane są przy pomocy naszej agencji celnej. Prosimy o kontakt w przypadku chęci z skorzystania z odprawy celnej
DOSTAWA
Zamówienia o wadze do 30 kg realizujemy przy pomocy firmy kurierskiej DPD, z kolei przesyłki o wadze do 1200 kg realizowane są przy pomocy firmy Raben. Sklep obecnie posiada wbudowany moduł do wyceny przesyłek obejmujących teren Uni Europejskiej. W przypadku braku automatycznej wyceny zachęcamy do kontaktu ponieważ wykonujemy również wyceny indywidualne.
ZWROTY
Każdy klient naszego sklepu internetowego ma prawo odstąpić od umowy zawartej w sklepie internetowym w terminie 14. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji za pomocą wiadomości email na adres naszego sklepu internetowego. Przesyłkę należy odpowiednio zabezpieczyć i nadać na adres: Wibako sp. z o.o., Kojszówka 254, 34-231 Juszczyn. Przesyłka obowiązkowo powinna zawierać oprócz produktu wraz z kompletnym opakowaniem informacje o numerze zamówienia lub numerze faktury. Zwrot pieniędzy odbywa się na wskazane przez zamawiającego konto. Wszelkie koszty transportu związane ze zwrotem oraz wymianą są po stronie kupującego. Zwrócone rzeczy muszą być w stanie nie zmienionym i kompletnym oraz w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
WYMIANA
Aby wymienić towar: Złóż nowe zamówienie z nowym produktem, na który chcesz wymienić posiadany produkt (wybierz płatność przelewem). Zwróć towar zgodnie z opisaną procedurą zwrotów oraz wpisz w uwagach do zwrotu nr nowego zamówienia. Nadpłatę zwrócimy na podane w zwrocie konto. Jeśli istnieje konieczność dopłaty to dokonaj jej na nasze konto.
REKLAMACJE
Masz problem z zakupionym produktem? Skontaktuj się z nami, a nasz dział obsługi klienta wyczerpująco odpowie na Twoje wątpliwości i na pewno rozwiąże problem. Towary zakupione w naszym sklepie są objęte gwarancją zgodną z regulaminem sklepu. Zgłoszenia reklamacyjne prosimy kierować na adres mailowy naszego sklepu w zakładce kontakt lub bezpośrednio telefonicznie
W opisie reklamacji należy podać:
- Informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady.
- Żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.